вторник, 19 сентября 2017 г.
Модуль 8. Рефлексія
Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме: це дієвий механізм підтримки учня, який допоможе їм побачити та виправити чи удосконалити слабкі сторони в процесі проектної діяльності на основі різних видів оцінювання: самооцінювання, взаємооцінювання та оцінювання вчителем. Всі розроблені форми оцінювання мають на меті вимірювання на основі чітких критеріїв, які дозволяють не лише вчителю оцінювати учнівську діяльність, а й учням планувати її за чітко визначеними вимогами. Чіткі вимоги оцінювання надають змогу зробити самооцінку вчителю, а саме, його діяльності під час всього проекту та виявити слабкі сторони та прогалини в проектній діяльності та побачити результати з іншого боку. Корисно, потужно, потрібно!!!
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий