среда, 20 сентября 2017 г.
Модуль 10. Рефлексія
Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме ненав’язливо допомагати групі чи окремій людині в пошуку способів виявлення і розв’язування проблем, налагодженні комунікативної взаємодії між суб’єктами діяльності.
Для здійснення фасилітації мотивації та ефективнішого навчання майбутніх вчителів слід визначати їх навчальні потреби. З цією метою можна використовувати опитувальники у вигляді форм Google, тести, розроблені на платформі Moodle для діагностики вхідних знань з теми, яка буде вивчатися, рівня сформованості умінь, у тому числі використовувати у навчанні мережні, хмарні технології. Слід створювати умови для виникнення реальних змістовних мотивів навчання, пробудження глибокого інтересу до предмета.
Після завершення вивчення даного модуля, я зробила такі висновки:
уміння розумно поставити запитання – основа якісного навчання;
поведінка вчителів, сприятливе середовище у класній кімнаті та стратегії впровадження проектів є дуже важливими при створенні навчального процесу, який будується на навчальних потребах учнів;
деталі плану впровадження визначають вимоги до середовища поза класною кімнатою і забезпечують успіх навчання.
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий